2016. május 30., hétfő

MIRŐL MESÉLNEK A KÖVEK

Egy meleg szombati napon Gántra mentem egy 10 km hosszúnak betervezett túrára. Indulás előtt forrást is megnéztünk, majd nekivágtunk a hosszú útnak. Több bányán is átmentünk.(az egyikben fogócskáztunk is) Különféle köveket gyűjtöttünk. Még ős maradványokat is találtunk. Csak az volt a baj, hogy tikkasztó meleg volt és túl kevés vizet vittünk, de végül Kata, az egyik Jr. fellow mindenkinek adott vizet. A dombok tetejére érve festői táj tárult a szemünk elé. Az ismeretlen fák, mezők, ösvények pedig csak jobban csábítottak. Igaz, hogy a túra után nem éreztem a lábaimat, annyira fájtak. Ahogy visszaértünk azonnal a fűbe rogytam. A túra alatt rengeteg új barátot is szereztem.  Ám ez mind megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...