2016. június 26., vasárnap

Eredményeim

Ebben az évben versenyeken vettem részt. Ezeket az eredményeket szeretném veled megosztani.

Sajó Sándor versmondó verseny              (nemzetközi)    2.hely
Kossányi József szavaló verseny               (------------)    1.hely
Pislákoló mécses szavalóverseny              (országos)      1.hely
Tompa Mihály szavalóverseny                  (országos)      3.hely
Ipolyi Arnold népmesemondó verseny      (országos)      aranysáv
Szép magyar beszéd                                  (kerületi)         5.hely
Ébredj új tavasz                                        (nemzetközi)    ezüstsáv
Kaszás Attila  szavaló verseny                 (nemzetközi)    ezüstsáv
Katedra-Magyar irodalom                       (országos)       10.hely
Katedra-Matematika                                (országos)       3.díj
IBOBOR matematika verseny                  (országos)       részt vettem
Zrinyi Ilona matematika verseny             (országos)       7.hely
OLIMPIÁS matematika verseny              (kerületi)         2.hely
PITAGORASZ matematika verseny         (kerületi)         részt vettem
4 tusa gimnasztika verseny                      (járási)            4.hely
Atlétika verseny (krikettlabda)                (járási)            28.hely
Helyesírási verseny                                 (-----------)       részt vettem
Ferenczi István  képzőműv. verseny        (országos)        különdíj
Versmondó fesztivál                                (országos)       1.hely
Kossányi József képzőműv. verseny       (-----------)       részt vettem
Műveltségi vetélkedő                              ( járási)           1.hely
Osztényi Cup asztalitenisz verseny        (-----------)       3.hely
Verebek képzőműv. verseny                   (országos)        részt vettem
---------------------------------------------------------------------------------
Magyar templeton program                                             bekerülés
TV2 Kismenők                                                                 elődöntő
Év végi kitüntetés                                                            kaptam
Határon túli Magyarok Összművészeti Fesztiválja        részt vettem( meghívás alapján)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...