2016. július 15., péntek

TEDxBudapest Klub: Az orvoslás jövője (előadás)

 Hello! A keresztapámmal, Tibivel egy előadáson vettünk részt, amit Dr. Meskó Bertalan adott elő az orvoslás jövőjéről. A TEDxBudapest Klub rendezvényén az orvosi jövőkutatás nemzetközileg elismert szakértője a gyógyítás és az egészségmegőrzés – nem is olyan távoli – jövőbeli irányait tárja elénk. Az  előadásban nemcsak a már ma is elérhető technológiákról és eszközökről, hanem sci-fibe hajló elképzelésekről is hallhatunk. Megismertem  a 3D-nyomtatás, a nanorobotok alkalmazása vagy a személyre szabott gyógyítás trendjeit. Megtudtam,  mit tanulhat az egészségügy Stanley Kubricktól, és hogyan jelenhet meg a mesterséges intelligencia az egészségügy és az orvostudomány területén. Az előadáson nagyon sok dolgot tanultam. Olyan technológiákról hallottam, amikről azt se tudtam, hogy léteznek. Tehát nagyon jó volt és nagyon érdekes. :)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...