2016. május 29., vasárnap

A FELAVATÁS

Sziasztok! Én bukovsky Dorottya, egy Junior Templeton Fellow vagyok. 2016.3.12.-én szereztem ezt a nevet a  315 Junior Templeton Fellowok felavatásán. A Magíar Tudományos  Akadémia dísztermében meghallgathattuk Csermely Péter, Balyor Gábor,
Polgár Judit, Horváth Krisztina, Dr. Sólyom László, Dr. Kovács Kristóf,
Dr. Gyarmathy Éva, Dr. Péter-Szarka Szilvia és Szécsi Anikó bölcs szavait. A felavatás után nagyon finom ebédre invitáltak minket, ahol megismerkedtünk a csoporttársainkal, Kiss Anna Sárával, Gál Rékával,
Kis Blankával, Szittya Marcel Kistóffal, Farkas Barnabással,
Seres-Szabó Mártonnal, Sió Domonkossal, Tiszay Dáviddal és Pick Leonard Ádámmal. A csoportfacilitátorunk, Gécziné Gall Krisztinával is megismekedtünk, aki nagyon kedves volt velünk. Mind megismertük egymást, különféle feladatokat kaptunk és eközbe nagyon jól szórakoztunk. Személy szerint nagyon tetszett ez a nap. A templeton programról pedik áradozhatnák eleget, de ahoz egy új blogot kellene csinálnom. Szóval remek volt és mindenkinek a figyelmébe ajánlom a programot, hogy figyeljék a weboldalukat(www.templetonprogram.hu )és az elkövetkező években próbáljanak szerencsét.
https://youtu.be/0hiDNZ1ZwT0







A bemutatott tehetség(ek) a Magyar Templeton Program támogatásában részesül(nek), mely program a Templeton World Charity Foundation, Inc finanszírozásával valósul meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...