2016. május 29., vasárnap

DÁNIEL A HUMANOID ROBOT ÉS A HOZZÁ VEZETŐ ÚT

2016 március 25.-én volt az 1. programunk a Budapesti SZÁMALK épületben. Egy humanoid robotot mutattak be, akit Dánielnek hivnak. A robot kitalálója és ifjú elkészitője Hegyesi Donát volt.  Nagyon sok dolgot megtudtam. Arról is beszéltünk, hogy milyenek a mai és milyenek lesznek a jövő robotjai. Elmesélte milyen az ő robotja és milyen robotokat csinált már eddig. Elmondta,  hogy mik a robot hiányosságai és megmutatta mit tud Dániel. A fiatal Donátot mér Japánban is megvendégelték. Arról is tudomást szereztem, hogy már rengeteg versenyen vett részt és ebből sok versenyen dobogós is lett. Nagyon sokat okosodtam és szuper volt. Számomra ez nem mindennapi  dolog volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...