2016. május 29., vasárnap

CSODÁK PALOTÁJA- KIÁLLITÁS ÉS SZABADULÓSZOBA

A mi csoportunk elment a csopába az illúzió kiállitásra ami tééényleg nagyon szuper volt. Engem lefestett Picasso, lebegtem, félelmetes üvegszobába jártam, Szemet becsapó feladványokat olvastam és egy különleges olvasósarkat látogattam meg. Az illúzió kiállítás után szusszantunk egyet az óriás-, és háromszög csocsóasztalnál. Egy kicsitbilliárdfociztunk majd ittunk egy kis "folyékony nitrogént" a bárban. És mielőtt folytaattuk volna a hancúrozást, mindenki meglátogatta a mellék helységet.  Aztán pedig két csoportra osztódtunk és egy-egy külön szabadulószobába mentünk. A mi csoportunk a megújuló város szobát választotta.Itt lakatokat kellett kinyitnunk, hogy megtaláljuk a feladványokat. De sikerült.
Ha valakit érdekel látogasson el a http://www.csopa.hu/
 Továbbá beszélgettünk is. Megérte elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...