2016. június 14., kedd

3.CSOPORTTALÁLKOZÓ

Budapesten megtartottuk a 3. csoporttalálkozót is. Nagyon jó volt. Most mindenki vállalt valamit, amivel publikálhassuk a csoporttunkat. Én a blogkészitést és a plakátcsinálást vállaltam. A csoporton meglepetésül finom ételeket kaptunk.(görögdinnye, pizza, kirántotthús, burgonya, zöldségsaláta...)Csináltunk egy plakátféleséget és capatnevünk is lett. MoleCOOLok. Én bemutattam a prezentációmat magamról. Ha lesz képem majd azt is megmutatom. Csocsóztunk is. Sanával kiélveztük a forgószéket is. Nagyon gyorsan elröppent a 3 óra. :)










1 megjegyzés:

  1. Szuper kis délután volt, mint mindig - csak rövid" ;) Legközelebb hosszabbra tervezzük az együttlétet!

    VálaszTörlés

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...