2016. június 24., péntek

Versek. . .

HÚSVÉT   VAN

Húsvét este azt álmodtam,
Hogy kis Jézussal  találkoztam,
És mielőtt felébredtem,
Kis Jézustól elköszöntem,

Ezek után meglocsoltak,
És a fiúk piros tojást kaptak.
Eljöttek az unokatestvérek,
És anya megkínálta őket.

Üres zsebbel el nem engedtük őket,
Örültek is a sok pénznek.
A nagy sürgés-forgás közepette,
el is fáradtam biz én. . . 

Ilyen volt a húsvétom,
Jó éjszakát kívánok!

(2013)
------------------------------------------------------------------

Szülinapodra

Hullanak a falevelek,
hullanak reád,
de te nem törődsz velük,
vigyázol reám.
Te vagy a nagy kincs,
te vagy minden ma,
vigyázzon reád 
 Jó Isten hát.
Köszöntelek téged ,
Köszöntelek ma,
legyen boldogságod
minden egyes nap. 
(2012)

------------------------------------------------------------------

BOLDOG NÉVNAPOT!

Ebben az évben is eljött a nap,
amit mindenki úgy vár,
de a legizgatottabb mégis te vagy,
kedves apukám.

Nagyon sokat gondolkoztam,
mit adjak neked?
Képeslapot, színes rózsát,
vagy egy kézzel készített munkám!

A névnapod alkalmából,
mit kívánhatnék mást,
mint jó egészséget, és sok kacagást.
De ne szomorkodj soha , én apukám!

Még hozzáteszem:
Mindig maradj olyan,
mint amilyen most vagy.
A világ legjobb apukája,
BIZONY TE VAGY!
(2015.5.15)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...