2016. szeptember 27., kedd

Kirándulás

A nyári szünet utolsó hetét mi még ki akartuk használni, ezért úgy döntöttünk, hogy kirándulni megyünk. Először a gyönyörű Sopront látogattuk meg, ahol Gyuriék, az ismerőseink laknak. Sopron nagyon szép volt.
Emellet grillpartira mentünk, étteremben voltunk és még Sárvárra, a fürdőbe is ellátogattunk. Amúgy tudtátok, hogy Sopronban még a szitakötő is cigarettázik. :)
Következő uticélunk Keszthely, és a kihagyhatatlan Balaton lett. Egy panzióban aludtunk és a Balatonban még kajakozni is elmehettem. Szüleimmel egy egy órás hajóútra mentünk, ahol kormányozhattam is. Jól szórakoztunk, de várt a következő város, Zalakaros. A Men Dan hotelben volt a szobánk. Kirakodás után egy finom vacsorát fogyasztottunk. Főleg fürödtünk, egyik nap biciklizni is elmentünk. Végül elmentünk kisautóval egy farmra és megnéztük a Kis-Balatont is. Elérkezett a hazautazás. Azért örültem, hogy hazamegyek, mivel már hiányoztok a többiek. Otthon tárt karokkal vártak. Nagyon jól éreztem magam. Most pedig sziasztok, mivel vár a SULI.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...