2017. február 25., szombat

Valami új kezdődik...

Nemrég megrendezésre került a Templeton Program zárórendezvénye. Számomra nagyon hamar elfutott ez az egy év. Most így visszagondolva az elmúlt évre, rájöttem, hogy mennyit tanultam, okosodtam, számtalan új ismerőst barátot szereztem. Sok programról sajnos beszámolót sem tudtam írni, (pl: Fellépésem, színház látogatása, csoporttalálkozó...) de ezt amúgy is nehéz szavakba önteni. A rendezvényen sok okos gondolatot hallhattam a program megálmodójától, Csermely Pétertől, akinek szeretném megköszönni, ezt a kiváló programot, a sok lehetőséget. Hallhattam még Benkő Vilmost, a MATEHETSZ tehetségnagykövetét, Szécsi Anikót, a Templeton Program vezetőjét és Dr. Péter-Szarka Szilviát, a  Templeton Program szakmai vezetőjét. Az oklevelek és hátizsákok átadása után szendvicsek és gyümölcslevek, illetve kötetlen beszélgetés várt mindenkire. Különböző standokat tekinthettünk meg, amik nekem nagyon tetszettek. Én összesen 48 programon vettem részt annak ellenére, hogy elég messze lakok Budapesttől. Szeretném megköszönni a szüleimnek, hogy rengeteg munkájuk ellenére ennyiszer elhordtak. Most már tudom, hogy sok szülő ezt nem engedhette volna meg. Most, hogy a Templetonnal leraktuk az alapokat, az lesz a feladatunk, hogy építkezzünk erre. Szükségem lesz még a kapcsolataimra is, és lehet hogy egyszer majd viszem valamire, de a Magyar Templeton Programot soha nem felejtem el, nagy szerepe volt/van az életemben.



Íme pár videó. Ezen az oldalon még több érdekességet találhattok:             http://templetonprogram.hu/#ujdonsagok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...