2017. június 10., szombat

Eltűnnék..

Ülök a buszban
A sok hülye között,
Van, ki a telefont nyomja,
Vagy bambán röhög.

Nem akarok mást,
Csak haza érni,
Leülni, pihenni,
A csendet hallgatni.

Belemerülnék a
gondolataimba,
csak ne idegesítene
Az óbégatók hada.

Van, aki alszik,
Csak tudnám, hogy hogyan,
A pihenés tudomány
Ekkora zajban.

Én csak unatkozom,
"Dik a kis gyerek!"
Mondják mögöttem,
A nagyra nőtt gyerekek.

A fák mellettem,
Messze menekülnek,
Én is megtenném,
De sajnos nem lehet.

De nem,
én nem szólok semmit,
Ha valaki rám néz,
az arcomról lerí.

Csak arra gondolok,
Hogy minden egyes perccel,
Közelebb érek,
A nyugalom fele.

Most hirtelen
tollat ragadok,
papírt veszek elő,
egy verset írok.

Gondolataimat szépen
összeszedem,
Mérgemet most
papírra vetem.

Ha írni kezdek,
Semmi sem zavarhat,
Az ordító gyerekek
külvilágban maradnak.

Írok és írok,
Többé nem sírok,
Soraimat zárom,
S vágyakozva mondom,
Hol vagy édes OTTHON?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...