2016. augusztus 31., szerda

1. találkozó a mentorommal

Sziasztok! Az egyik bejegyzésemben már említettem, hogy a Templeton Programon belül mentort is kaphatunk. Az én mentorom Antal Kinga Kincső. Személyesen még csak a sajtófesztiválon találkoztunk, viszont nem rég MESSENGER-en beszélgettünk. Kilenc óra körül kezdtük meg a beszélgetést. Először féltem, hogy Kincső komoly lesz és én egy komoly beszélgetés közben nem tudok feloldódni. Ehelyett azonban egy kötetlen beszélgetésben lehetett részem, ahol megismerkedhettünk egymással és igazán kedves volt. Rettenetesen tehetséges és hasonló az érdeklődési körünk is. A következő találkozó időpontját még nem tudom, de már nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...