2016. szeptember 7., szerda

Bulizzunk . . .

Sziasztok! Nem is olyan rég Sana, Blanka és Réka látogatott meg. Én egész nap készülődtem mivel a napra egy bulit terveztem Rékáékkal és az osztálytársaimmal.Mikor megérkeztek körbevezettem őket, majd egy ebéd után célba vettük a medencét. Nagyon frissítő volt, mivel a napon 28 fok volt. Jó volt úszkálni egy kicsit. Sajnos megfeledkeztem a díszítésről. Csak pár lufit tudtam gyorsan felrakni.
Mikor megérkeztek a barátaim játszani kezdtünk és persze a medencébe egy ugrás soha nem ártott. Néha még játék közben is bombáztak. Legjobb a Számháború volt. Ez mindenkinek tetszett. Sajna a buli gyorsan elszaladt, de Sanáék és én inkább fel szaladtunk a házba. Lezuhanyoztunk, majd felkaptuk a pizsinket. Sana felső, Réka pedig az emeletes ágy alsó részén aludt. Blanka a földön akart aludni, ezért kihoztuk neki a babzsákot. Én  más szobában aludtam, de este még leültem a szobába. 11-ig csak nevettünk és ijesztgettük egymást, 11:45-ig pedig hallgattuk ahogy Blanka és Réka a karatéról és dzsúdóról hadovál. Végül sikerült elaludni. Másnap reggel Sanán kívül mindenki időben kelt. Végül ő is felébredt a beszélgetésünkre. A reggeli után összepakoltak és együtt indultunk Budapestre. . .

Ha érdekel a folytatás olvasd el a 4.CSOPORTTALÁLKOZÓ című bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Versem...

Tudnom kell! Emberek, emberek, Mondjátok meg nekem, Hogyan kell, hogy lehet, Túlélni az életet! Rögös az út, Megpihennék, De még m...